HUSETS REGLEMENT
Som lejer forpligter man sig til at overholde nedenstående:
- Borde og stole skal stilles tilbage. Stole stables med 10 stk. i hver stabel.
- Store- og/eller lille sal, samt garderobe og indgang skal ”tørmoppes”.
- Alle vinduer lukkes.
- Køkken og opvask rengøres, gulvene fejes og vaskes.
- Slukke for køle- og fryseskabe - låger åbnes.
- Slukke for ovne.
- På toiletterne fjernes affald og skygger i kummerne samt opkast. Fra urinalerne fjernes ikke-flydende ting med papir. Der må ikke anvendes rengøringsmidler med sæbe eller syre.
- Porcelæn og bestik skal vaskes, aftørres og stilles på plads på hylder og i de dertil indrettede kasser.
- Husets porcelæn, bestik og gryder mv. må ikke fjernes fra huset.
- Glas, porcelæn og andet der går i stykker bedes lagt i kassen i opvasken og erstatningsbeløber lægges ved siden af eller indbetales på mobilpay: 27 521
- Vi har affaldssortering. Der sorteres i følgende fraktioner:
- Madaffald - grønt låg
- Pap og papir
- Plastik
- Restaffald - gult låg
- Glas og metal (flasker og dåser) tages med af lejer
- Fjerne affald på udendørs arealer.
- Slukke alt lys. Alle udvendige døre låses, og nøglen kommes i postkassen.
Lejer er ansvarlig og erstatningspligtig for inventar og service, der måtte blive ødelagt i lejeperioden jf. lejekontrakten.
Opvaskemiddel, håndsæbe og andet rengøringsmiddel er husets ejendom og skal forblive der.